Novinky
Článek na webu o stavebnictví (9.6.2017)

Helios Orange jako ideální nástroj pro řízení zakázek stavebních firem?    ANO!

Přečtěte si náš článek na webu tzb-info.cz.


Webinář - Helios Orange ve stavebnictví (2.6.2017)

Společnost CATHEDRAL Software, s.r.o. si Vás dovoluje pozvat na webinář s názvem "ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK JEDNODUŠE S HELIOS ORANGE"

Více informací o semináři naleznete zde>>.


ArisCAT má EET (7.2.2017)

ArisCAT – náš komplexní software pro zpracování nabídek a konstrukci variabilních výrobků nyní plně umožňuje evidovat příjmy podnikatelů, kteří přijímají tržby v hotovosti nebo platebními kartami. Systém komunikuje s Finanční správou a umožňuje vést elektronickou evidenci tržeb dle platné legislativy. Více informací nalezenete na zde.


archív novinek
Zasílání novinek

 

Zákaznická podpora

Jedná se o komplexní službu, kterou můžeme pro přehlednost rozdělit na následující: operativní, systémová a hardwarová podpora. Uvedené typy podpor zákazníkům poskytujeme ve všech fázích procesu nebo je možné dle konkrétních požadavků objednatele sestavit řešení individuálně bez nutné návaznosti na jiné služby.

Operativní podpora

Tento typ podpory zahrnuje práce související s provozem aplikačního programového vybavení, které ovšem nemají charakter systémový nebi technický. Služba zahrnuje především instalaci daných aplikací, školení k softwaru, vzdálené nebo místní řešení provozních problémů, servisní zásahy a jednorázové programátorské práce dle specifických požadavků zadavatele.

Systémová podpora

V tomto případě se jedná především o systémové práce, které zahrnují především instalaci a konfiguraci systémových programových aplikací, nastavení systémového prostředí pro použití dalších aplikací.

Hardwarová podpora

Služba zahrnuje provádění prací dle požadavků zákazníka týkajících se hardwarového vybavení. Spadá sem především návrh vhodné hardwarové struktury, případně doplnění stávajícího vybavení, tak aby splňovalo optimální funkčnost provozovaných aplikací.

Zákaznická podpora pro uživatele systému ArisCAT

Naše společnost poskytuje uživatelům našeho systému kompletní škálu služeb zákaznické podpory, která usnadňuje každodenní používání našeho informačního systému a slouží pro rychlé řešení problémů či dotazů uživatelů.

Zákaznická podpora obsahuje:

  • Aktualizace systému zdarma
  • Telefonická podpora
  • Faxová podpora
  • E-mailová podpora
  • Podpora pomocí vzdálené administrace

 

zpět
Naši zákazníci mají možnost využít těchto služeb zákaznické podpory: Hotline - zákaznická podpora našich produktů. Své požadavky můžete zadat telefonem, emailem nebo online, pomocí systému pro elektronickou evidenci a sledování řešení požadavků. Telefonní a emailové kontakty na náš hotline naleznete v sekci ... více