Novinky
Článek na webu o stavebnictví (9.6.2017)

Helios Orange jako ideální nástroj pro řízení zakázek stavebních firem?    ANO!

Přečtěte si náš článek na webu tzb-info.cz.


Webinář - Helios Orange ve stavebnictví (2.6.2017)

Společnost CATHEDRAL Software, s.r.o. si Vás dovoluje pozvat na webinář s názvem "ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK JEDNODUŠE S HELIOS ORANGE"

Více informací o semináři naleznete zde>>.


ArisCAT má EET (7.2.2017)

ArisCAT – náš komplexní software pro zpracování nabídek a konstrukci variabilních výrobků nyní plně umožňuje evidovat příjmy podnikatelů, kteří přijímají tržby v hotovosti nebo platebními kartami. Systém komunikuje s Finanční správou a umožňuje vést elektronickou evidenci tržeb dle platné legislativy. Více informací nalezenete na zde.


archív novinek
Zasílání novinek

Společnost Asseco Solutions připravila pro všechny stávající uživatele systému Helios Orange letní slevovou akci, která se vztahuje na nákup 17 modulů, pluginů a jiných nástrojů z oblasti obchodu, firemních aktivit, oběhu dokumentů, a dalších.

Díky této akci můžete využít letních měsíců k rozšíření funkcionalit Helos Orange. Například jeden z nejprodávanějších pluginů Skenování můžete získat se slevou až 20%, a nástroje pro rozvoj obchodních aktivit (jako jsou Kalendáře nebo Nástroje přizpů sobení) jsou pro vás připraveny se slevou 33%. Kompletní nabídku včetně cen a slev můžete nalézt níže. 

Akce platí od 1.7. do 31.7.2015 pro všechny společnosti, které mají zakoupenou licenci na systém HELIOS Orange v České republice a na Slovensku.

Pro více informací nás kontaktujte na: info@cathedral.cz


O 1/3 efektivnější obchod? Zeptejte se vašich obchodníků, co jim usnadní práci!

Ceníková
cena Kč

Vaše cena Kč

Poznámka Kč

HELIOS Orange obsahuje mnoho funkcionalit, které pomohou efektivně řídit obchodní aktivity. Mnoho z běžné činnosti vašich obchodníků můžete zautomatizovat. Obchodníci se tak mohou plně věnovat své práci a netrávit čas neproduktivně zadáváním a hledáním údajů o svých zákaznících.

Firemní aktivity

4800,- 3200,- (-33%) Cenu ovlivňuje počet uživatelů a databází.
Kalendáře 2400,- 1600,- (-33%) Cenu ovlivňuje počet uživatelů "firemních aktivit"
a počet databází.
Zjednodušené zadávání kontaktů 3800,- 2533,- (-33%) Cenu ovlivňuje počet databází.
Synchronizace emailů a úkolů s MS Outlook 4800,- 3200,- (-33%) Cenu ovlivňuje počet databází.
ARES – aktualizace dat organizací 1800,- 1200,- (-33%) Cenu ovlivňuje počet databází.

Fakturujete pravidelné služby a každý měsíc se hodiny a dny trápíte s podklady? Už nemusíte!

Ceníková cena Kč

Vaše cena Kč

Poznámka Kč

Zejména službové firmy ocení možnost hromadného generování faktur ze smluv, jejichž podkladem mohou být jak pevné částky, tak částky variabilní dle plnění v daném období a to jak do nastaveného limitu, tak nad limit. Jedná se o efektivní nástroj, který vám ušetří mnoho času přípravy a následné kontroly podkladů a vystavení daňových dokladů. A nezapomeňte, že daňové doklady už stačí pouze hormadně vygenerovat a zaslat e-mailem. Elegantní a úžasně jednoduché!
Firemní aktivity 4800,- 3200,- (-33%)

Cenu ovlivňuje počet uživatelů a počet databází.

Seznam.cz ušetří 1.000.000,-Kč ročně s HELIOS na elektronické výměně dokumentů. Proč ne vy?

Ceníková cena Kč

Vaše cena Kč

Poznámka Kč

Oběh dokumentů v každé společnosti stojí nemalé zdroje. Věděli jste, že s HELIOS můžete kompletní oběh dokumentů elektronizovat? Společnost seznam.cz tímto způsobem ušetřila 1.000.000,- Kč ročně. Elektronizovat můžete jak dokumenty opouštějící vaši společnost, tedy s vašimi zákazníky komunikovat plně elektronicky, tak dokumenty došlé do vaši společnosti včetně jejich elektronického schvalování. Elektronický podpis a časová razítka dodají vašim dokumentům nejen důveryhodnost, ale rovněž i možnost tvorby plně digitálního archivu. Neváhejte a ušetřete nemalé interní náklady již dnes.
Skenování 6800,- 5440,- (-20%) Cenu ovlivňuje počet databází.
Schvalování dokladů 6800,- 5440,- (-20%) Cenu ovlivňuje počet databází.
ISDOC 6800,- 1,- (-99,9%) Cenu ovlivňuje počet databází.
EDI komunikace (standardní formáty) 2800,- 2240,- (-20%) Cenu ovlivňuje počet databází.
Elektronický podpis (kvalifikovaný nebo komerční certifikát) 375,- 375,- Cenu ovlivňuje počet elektronických podpisů.
Časová razítka 8,- 7,20 (-10%) Cena je platná pro min. 50 časových razítek/měsíc.
Cenu ovlivňuje počet časových razítek/měsíc.
Při vyšším počtu časových razítek výrazně nižší cena.
Zvýhodnění platí po celou dobu kontraktu.

Stále se zdržujete přepisováním informací z papírových dokumentů? Začněte pracovat více efektivně a šetřete čas!

Ceníková cena Kč

Vaše cena Kč

Poznámka Kč

Systém DOCU-X OCR za Vás dokumenty automaticky zpracuje. V kombinaci se skenovacím zařízením převedete papírový dokument do elektronické podoby a veškerá potřebná data se Vám automaticky zapíší do Helios Orange. Navíc DOCU-X OCR minimalizuje chybovost při zadávání dat do systému díky automatickým korekcím. Toto řešení je vhodné pro jakoukoliv společnost, která denně zpracovává více než 12 faktur přijatých popř. jiných typů dokumentů (objednávky, dodací listy, formuláře).
DOCU-X OCR od 70000,- od 49000,- (-30%) Cena je platná do 5000 zpracovaných stran / měs.
Cenu ovlivňuje počet zpracovaných stran / měs.

Využijte možností HELIOS na plný plyn!

Ceníková cena Kč

Vaše cena Kč

Poznámka Kč

HELIOS je robustní nástroj, který vám nabízí vysokou míru přizpůsobitelnosti. Nástroje přizpůsobení vám pomohou HELIOS změnit přesně podle vašich potřeb a zjednodušit vaše firemní procesy. A uživatelské editory? Opravdu efektivní nástroj pro úpravu vstupních formulářů HELIOS tak, aby byly přesně pro vás.
Nástroje přizpůsobení 8800,- 7040,- (-20%) Cenu ovlivňuje počet databází.
Uživatelské editory 8800,- 7040,- (-20%) Cenu ovlivňuje počet databází.

Chybují vaši skladníci v dokladech nebo při příjmu a výdeji? Zefektivněte a zpřesněte jejich práci.

Ceníková cena Kč

Vaše cena Kč

Poznámka Kč

Neváhejte a využijte možnosti vybavit vaše sklady moderními mobilními terminály. S HELIOS Orange komunikuji on-line přes WI-FI. Software Mobilní skladník Start v kombinaci s terminálem Motorola MC2180 vám umožní:
• Příjem: bez návaznosti, z vydané objednávky, kontrola příjmu, doplnění příjmu
• Výdej: bez návaznosti, z expedičního příkazu, z přijaté objednávky, kontrola výdeje, doplnění výdeje
• Inventura
• Přeskladnění
• Kontroly a informace o zboží, kontroly dokladů Terminál Motorola MC2180 je vybaven:
• Windows CE6 (Core)
• Baterie 2400 mAh
• Wi-Fi 802.11 b/g/n
• Dotykový displej 2,8“ 240×320 bodů
• 1D laser nebo 2D imager (za příplatek)
• Krytí IP 54
• Nabíjecí stojánek, kabel
1x SW Mobilní skladník Start + 1x terminál Motorola MC2180 36880,- 29880,- (-19%) Cenu ovlivňuje počet terminálů a počet uživatelů.
Při vyšším počtu uživatelů a terminálů
je cena ještě výhodnější.

Leží vám peníze v zásobách zbytečně? Potřebujete zvýšit dostupnost zboží?

Ceníková cena Kč

Vaše cena Kč

Poznámka Kč

Představte si, že jste snížili vázanost peněz v zásobách o 20% a současně jste zvýšili dostupnost zboží pro vaše zákazníky na 99%+. Zdá se vám to jako pohádka? Není. Inventoro je řešením. Vezme si vaše data z HELIOS Orange a navrhne vám potřebné změny. A navíc je implementace tohoto řešení otázkou chvíle. Každý den bez HELIOS Orange s Inventorem vyhazujete Vaše peníze zbytečně oknem.
Konektor Inventoro (komunikace mezi HELIOS Orange a Inventoro) 15000,- 10000,- (-33%) Cenu ovlivňuje počet databází.
Inventoro od 5.250,- / měs. od 4.200,- / měs. (-20%) Zvýhodněná cena platí pro prvních 6 měsíců.
Cenu ovlivňuje počet položek a počet přepočtů měsíčně.


Platnost této nabídky je omezena od 1.7. do 31.7.2015 včetně.

Nabídku je možné využít pouze v případě rozšíření licence o nové funkcionality. Nabídku není možné využít pro rozšíření počtu uživatelů

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Pro licence určené pro vedení agend externím společnostem (účetní společnosti apod.) mohou být některé funkcionality.

Systémová podpora je vypočítávána z cen před zvýhodněním.

 

 

 

 

zpět