Jednotlivé části systému

  • Business Intelligence

    Podporuje rozhodovací procesy a její konkurenceschopnost. Analyzuje úplnost dat, podporuje tvorbu a kontrolu plánů a sleduje skutečný stav řízení.

  • Controlling

    Aplikace zpracovává již uskutečněná řešení a poskytuje adekvátní reakci na aktuální odchylky mezi plánem a skutečností.

  • Manažerské vyhodnocování

    Systém vám nabídne komplexní pohled na data v ERP systému podle vašich potřeb a zvyklostí.

  • Workflow

    Zmapujte úkony ve vaší firmě prostřednictvím informačního systému a zajistěte tak jejich dodržování.

  • Finance

    Při rozhodování o klíčových ekonomických záležitostech vaší společnosti budete mít snadný přístup k těm nejdůležitějším informacím.

  • Lidské zdroje

    Detailní sledování a řízení práce s lidskými zdroji. Kompletní personalistika, správa informací o zaměstnancích a správa výběrových řízení.

  • Mzdy

    Řeší zpracování měsíčních, hodinových a úkolových mezd vč. všech souvisejících operací (dovolená, přesčasy, exekuce a jiné srážky apod.).

  • Výroba

    Snadné pořizování kusovníků a postupů. Zprostředkuje importy dat z CAD aplikací. Dohledání historie změn a podpora funkcí pro hromadné změny.

  • Tvorba kalkulací

    Definování nákladů na jednotlivá střediska nebo pracoviště, bilancování nákladů v jednotlivých položkách kalkulačního vzorce.

  • Optimalizace zásob

    Automaticky generuje požadavky na nákup, včetně blokování materiálů pro výrobu. Díky nabízenému řešení budete moci porovnávat své materiálové potřeby se stavem skladu.

  • Plánování a optimalizace kapacitních zdrojů

    Možnost budoucího i zpětného plánování vytíženosti jednotlivých zdrojů. S aplikací budete moci využít definici plánovacích kalendářů a požadavků na kooperace.

  • QMS

    Agenda QMS reprezentuje řízení jakosti a zaměřuje se na Správu měřidel, Údržbu strojů a zařízení, Řízení auditů atd. Hlavní přidanou hodnotou je zajištění efektivní a jednoduché práce.

  • Obchod a marketing

    Identifikuje vaše potenciální zákazníky, nabízí možnost efektivního řízení obchodních zástupců a řešení pro snadné vyhodnocování obchodních aktivit.

  • Servis a služby

    Evidence obchodních případů a požadavků umožňuje členění servisních zásahů, přidělování úkolů, plánování pravidelných revizí, kontrol a vyhodnocení prodejů náhradních dílů a služeb.

  • Další funkce

    Automatizace procesů (Workflow), Řízení toku dokumentů a jejich evidence, Prezentace a zadávání informací na webu (B2B řešení, eShop, mobilní portál), Mobilní řešení pro obchodníky, skladníky, servisní techniky, Vyhodnocování (HELIOS Inteligence, Manažerské rozhraní).

  • ERPORT

    HELIOS je instalován v cloudu a můžete ho využívat kdekoliv na světě, aniž byste museli mít obavy ze zcizení dat. Garantujeme vám dostupnost 99,99% SLA. Stačí vám jen jakékoli zařízení připojené k internetu.

    Více informací

  • HELIOS Easy

    Přednastavený systém včetně databáze. Vhodné pro společnosti, které nechtějí investovat příliš mnoho času a peněz do celopodnikového systému. Obsahuje nejpotřebnější agendy: kompletní účetnictví, fakturaci, banku, evidenci majetku, sklady atd.

    Více informací