Novinky
Článek na webu o stavebnictví (9.6.2017)

Helios Orange jako ideální nástroj pro řízení zakázek stavebních firem?    ANO!

Přečtěte si náš článek na webu tzb-info.cz.


Webinář - Helios Orange ve stavebnictví (2.6.2017)

Společnost CATHEDRAL Software, s.r.o. si Vás dovoluje pozvat na webinář s názvem "ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK JEDNODUŠE S HELIOS ORANGE"

Více informací o semináři naleznete zde>>.


ArisCAT má EET (7.2.2017)

ArisCAT – náš komplexní software pro zpracování nabídek a konstrukci variabilních výrobků nyní plně umožňuje evidovat příjmy podnikatelů, kteří přijímají tržby v hotovosti nebo platebními kartami. Systém komunikuje s Finanční správou a umožňuje vést elektronickou evidenci tržeb dle platné legislativy. Více informací nalezenete na zde.


archív novinek
Zasílání novinek

 

Stavební průmysl je velmi specifický, téměř každý produkt – stavba je jedinečná, upravená na přání zákazníka, tato přání se v průběhu procesu realizace ale mohou měnit a s nimi i další okolnosti.

Hledáte-li pomocníka, který by vám usnadnil mapování aktuální situace, umožnil vám efektivně řídit zakázky a posykytoval kvalitní platformu pro rozhodování, jste na správné adrese!

Společnost CATHEDRAL software nabízí řešení ve spolehlivém systému Helios Orange upraveném speciálně pro potřeby menších stavebních firem, kde se klade důraz na řízení stavebních zakázek a vyhodnocování.

 

Přínosy získané implementací řešení HELIOS:

  • Rychlý přístup k uceleným informacím
  • Podrobná evidence zakázek a jejich vyhodnocování
  • Evidence docházky a kontrola času stráveného na jednotlivých úkolech
  • Automatický import faktur ve formátu ISDOC
  • Řízení reklamací
  • Manažerské výstupy

Víme, že každá firma je jedinečná a může mít odlišné potřeby a díky tomu, že systém Helios Orange je velice flexibilní, jsme schopni upravit software přesně podle vašich konkrétních přání.

 

Popis řešení:

  • Cenová nabídka - stanovení cenové kalkulace a rozpočtů, evidence historických cenových nabídek.
  • Skladové hospodářství - efektivní řízení nákupních a logistických operací, sledování veškerých pohybů na skladech (příjem, výdej,  odpisy, spotřeba...).
  • Příprava zakázky - plánování termínů a harmonogramů zakázky, zajištění vstupů, dokumentace.
  • Realizační fáze - rozdělení zakázky do dílčích úkolů a kontrola jejich plnění, sledování termínů dodání, přehled nad prací zaměstnanců, evidence a schvalování dokladů (faktur přijatých, příjemek a výdejek).
  • Vyhodnocování - porovnávání nákladového plánu a skutečných nákladů, sledování ziskovosti jednotlivých zakázek, nákladových okruhů a celé firmy.

 

Reference stavební firmy Neat Houses

 

zpět