Novinky
Článek na webu o stavebnictví (9.6.2017)

Helios Orange jako ideální nástroj pro řízení zakázek stavebních firem?    ANO!

Přečtěte si náš článek na webu tzb-info.cz.


Webinář - Helios Orange ve stavebnictví (2.6.2017)

Společnost CATHEDRAL Software, s.r.o. si Vás dovoluje pozvat na webinář s názvem "ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK JEDNODUŠE S HELIOS ORANGE"

Více informací o semináři naleznete zde>>.


ArisCAT má EET (7.2.2017)

ArisCAT – náš komplexní software pro zpracování nabídek a konstrukci variabilních výrobků nyní plně umožňuje evidovat příjmy podnikatelů, kteří přijímají tržby v hotovosti nebo platebními kartami. Systém komunikuje s Finanční správou a umožňuje vést elektronickou evidenci tržeb dle platné legislativy. Více informací nalezenete na zde.


archív novinek
Zasílání novinek

FoodCAT

Systém FoodCAT byl vyvinut pro automatizované zpracovávání objednávek jídel. Je ideálním řešením pro malé a střední podniky, které se zabývají závodním stravováním a denně zpracovávají velké množství objednávek. Tento jednotný systém pro sklady, výrobu, prodej, objednávky a výdej jídel dokáže mimo jiné i zjednodušit vyúčtování a evidenci plateb za dodaná a vydaná jídla.

Systém umožňuje zpracovat objednávky zaslané pomocí internetové aplikace, pomocí SMS a také papírové a telefonické objednávky. Z těchto přijatých objednávek pak systém dokáže automaticky vytvořit výstupy do kuchyně, plán rozvozů, vyúčtování zákazníkům, ale i umožní kalkulaci receptur.

FoodCAT je integračním řešením systému Helios Orange, uživatelé tedy mohou využívat veškerou paletu funkcí tohoto rozsáhlého systému. Základní výhodou je integrované účetnictví, včetně automatické komunikace se všemi oblastmi státní správy (ČSSZ, FÚ, Celní správa, atd..)

Popis řešení:

  • Zpracování přijatých objednávek - tvorba výstupu do kuchyně, plány rozvozů, automatické vyúčtování pro strávníky a klienty, kalkulace receptur
  • Skladové hospodářství – sledování veškerých pohybů na skladech (příjem, výdej,  odpisy, spotřeba...)
  • Nastavení cenových hladin pro různé typy strávníků a organizací s možností slev, podmínek, závislostí a typů plateb (hotovostně, kreditem, na fakturu)
  • Normování jídel - rozpad receptury jídel na jednotlivé suroviny v jednotkách hmotnosti, objemu či kusech s dopadem na odepisování a příjem na sklad a tvorbu automatických objednávek surovin
  • Tvorba objednávek - automaticky opakovaných, ale i těch, které vznikají na základě zadaných podmínek (např. minimální skladová zásoba, závozové dny dodavatele, výstupy z nástrojů na optimalizaci skladových zásob)
  • Možnost importu a exportu různých typů dokladů (faktur, dodacích listů, objednávek...)
  • Uživatelsky nastavitelné sestavy a statistiky pro pohodlnější výběr dat, které potřebujete
  • Dotyková pokladna - přednastavení cen jídel z menu, polévek, salátů i doplňkového prodeje na výdejních místech v kantýnách či provozovnách
  • Podpora výdejních i objednávkových terminálů v místě provozu
  • Možnost napojení na výdejní automaty


  • Stáhnout informační leták

    zpět