Novinky
Článek na webu o stavebnictví (9.6.2017)

Helios Orange jako ideální nástroj pro řízení zakázek stavebních firem?    ANO!

Přečtěte si náš článek na webu tzb-info.cz.


Webinář - Helios Orange ve stavebnictví (2.6.2017)

Společnost CATHEDRAL Software, s.r.o. si Vás dovoluje pozvat na webinář s názvem "ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK JEDNODUŠE S HELIOS ORANGE"

Více informací o semináři naleznete zde>>.


ArisCAT má EET (7.2.2017)

ArisCAT – náš komplexní software pro zpracování nabídek a konstrukci variabilních výrobků nyní plně umožňuje evidovat příjmy podnikatelů, kteří přijímají tržby v hotovosti nebo platebními kartami. Systém komunikuje s Finanční správou a umožňuje vést elektronickou evidenci tržeb dle platné legislativy. Více informací nalezenete na zde.


archív novinek
Zasílání novinek

A skutečně je co slavit. Málokterá společnost totiž dokáže zůstat na trhu 25 let, obzvlášť když sevěnuje něčemu tak rychle zastarávajícímu, jako je hardware a informační software. Společnost Asseco Solutions, někdejší LCS, vznikla v roce 1990 a nedlouho poté uvedla na trh produkt HELIOS – jedny z nejpoužívanějších ERP systémů na českém trhu. Jak se jí podařilo dosáhnout na roční obrat necelých 500 milionů a hlavně udržet svůj ERP systém stále naživu? Řídí se třemi pravidly, která jsou pro úspěšný byznys zcela nezbytná.

Inovace

Očekávat, že vytvoříte informační systém a tím máte hotovo, by bylo naivní. Technologie se velmi rychle vyvíjejí kupředu a musí se strefit do toho, o co je na trhu zájem právě teď. Sledování novinek, trendů a maximální snaha o neustálé zdokonalování softwaru jsou klíčem k úspěchu. O systémy HELIOS se v tomto směru staralo nejprve jen 5 lidí. Aby se však stíhaly přizpůsobovat i dnes, věnuje se jim 270 zaměstnanců.

Všestrannost

Na Asseco Solutions spoléhá více než 32 000 zákazníků. Už to napovídá, že systémy HELIOS se používají napříč nejrůznějšími obory. Přizpůsobí se na míru jak firmám v komerční sféře, tak institucím či veřejným správám, včetně neziskových organizací. Používají je například výrobce kosmetiky Dermacol, strojírenská společnost HAJDO nebo obec Sudovo Hlavno. Nejde totiž jen o to přizpůsobit se změnám v oblasti softwaru. Důležité je také mít co nejširší záběr.

Péče o zákazníka

Aby byla inovace systémů namířená správným směrem, opírá se také o momentální potřeby stávajících zákazníků. Proaktivní komunikace, zájem o nové požadavky a řešení případných problémů pomáhají jednak aktualizovat systém samotný, jednak udržet zákazníkovu přízeň třeba i 15 let. Kromě toho, že klient, kterého už si produkt získal, neodejde za modernějším poskytovatelem, zvyšuje se i počet nových specifických zájemců o nabízenou službu.

 

zpět